[OSM-talk-nl] Meeting: Maandagavond 4 Augustus

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Jul 30 08:20:07 UTC 2008

ik zie net inderdaad ook dat er weinig openbaar vervoer die kant op is,
ondanks de 3 ns-stations in veenendaal :)

maar... het is maar 1,5 kilometer lopen vanaf station veenendaal west!
zo te zien is er bij de beethovenstraat een voetgangersbrug over het water
om een stuk af te snijden.

groet en tot maandag,
floris