[OSM-talk-nl] renederen (hoofd)steden

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Wed Jun 4 13:33:35 UTC 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Tja, ik heb niet zo'n zin om elke plaats een expliciet index te geven,
> waarschijnlijk zal het gebaseerd worden op de place tag. Maar ja, de
> code is er nog niet :)

een eerste geautomatiseerde slag is natuurlijk het handigst, maar als we
dan het modelletje van hierboven aanhouden, dan kun je het daarna met de
hand eventuele conflicten fixen ...

ik heb geen flauw benul HOE je zoiets zou moeten doen. Hoe worden dit
soort aanpassingen gedaan? Ik kan wel een postgres-procedure schrijven,
maar het moet natuurlijk uiteindelijk naar de planet/mysql db...

ik wil best een poging doen, maar dan met wat hulp van iemand...

Richard Duivenvoorde