[OSM-talk-nl] Welke tags gebruiken we?

Lambertus osm at na1400.info
Thu Jun 5 18:20:57 UTC 2008

Ik denk dat je de map_features [1] pagina in de wiki eens moet gaan lezen.
Een track is een weg dat eigenlijk alleen door de landeigenaar wordt
gebruikt voor toegang tot bossen of land (en niet een klein paadje door het
bos waar je alleen maar op kunt lopen/fietsen). Zie de access tags voor
access=no en andere mogelijkheden.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Map_Features