[OSM-talk-nl] Fiets initiatief! Kunnen jullie met me meedenken?

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Mon Jun 9 02:49:12 UTC 2008

He Milo,

een kennis van me heeft een projectje ingediend bij de 1%-club (zie
http://www.1procentclub.nl/ ), je kunt er kleinschalige projecten/ideeen
indienen. Dit klinkt als een sympatiek project daarvoor.

Verder weet ik dat Frederik Rahm ook bezig is was/is met een
fietskaart(subsidie??) in Duitsland oid. Misschien kun je hem dit
voorstelletje ook sturen? Misschien heeft hij weer contacten met
fietsclubs in Duitsland, hoef je alleen polen en wit-rusland nog ;-)

Groet Richard Duivenvoorde