[OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Jun 11 08:19:22 UTC 2008

Oke  goed te weten.

In Middendelfland (1 set) vond ik het al een heel netwerk.

Moeten we die niet inderdaad separaat noemen ?? Desnoods
meerdere sets  voor elke groep 1-99  ??

Ik stel voor als naam te kiezen voor

Fietsroutenenetwerk Veluwe-Zuidwest  - Oost Noord-oost  enz ??
Net wat handig is; later kan dat gebruikt worden voor het groeperen
van de locale netwerkdelen.

Overigens is mijn bijdrage incidenteel hoor, ik was in ede voor een
vergadering
en had een middagpauze over.

Gert