[OSM-talk-nl] Merkaartor onder Ubuntu

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Jun 13 15:10:42 UTC 2008

Prima idee.
Een datum 5 juli ..???

Gert

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org] Namens Geert Schuring
Verzonden: Friday, June 13, 2008 5:08 PM
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Merkaartor onder Ubuntu

> Kunnen we niet gewoon een JOSM dag houden,
> ik wil wel een demonstratie geven van
> het gebruik van josm en de foto plug-in.
>
> Ik ben er inmiddels behoorlijk handig in.
>
> Gert

Daar zat ik ook aan te denken. Een soort 1-daagse conferentie waar we
als
nederlandse OSM community contacten kunnen leggen en informatie kunnen
uitwisselen, o.a. door het geven van demo's.

Gert, zullen wij dat samen oppakken? Misschien dat ik op mijn werk (Info
Support) een conferentiezaal beschikbaar kan krijgen.

Groeten,
Geert.