[OSM-talk-nl] tile.openstreetmap.nl hoe werkt rendering?

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Thu Jun 19 06:21:10 UTC 2008

On Wed, 2008-06-18 at 20:26 +0200, Stefan de Konink wrote:

> Ik hoop eigen een echte Etag caching te krijgen die je nu niet hebt :)
> Dat zou dat client side niet meer uitmaken?

Heb ik ook al zitten denken, maar hoe bepaal je de etag waarde? En
waarom zou het meer uitmaken dan Last-Modified? Als je ergens tijd in
wil steken: Het zou heel erg mooi zijn om aan de hand van de daily diff
te kunnen bepalen welke tiles verwijderd moeten worden. Op die manier
Heeft ETag ook geen meerwaarde boven Last-Modified volgens mij.