[OSM-talk-nl] State of the Map

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Tue Jun 24 00:35:38 UTC 2008

Floris Looijesteijn schreef:
> o ja, nog iets, ik zag ergens iets voorbij komen over 60 euro kosten
> voor de conferentie maar ik heb daar voor de rest niets meer over gehoord.
>
> hebben jullie dat al betaald?
>
> gr,
> floris

Ik heb net het bedrag overgemaakt. Rijkelijk laat, aangezien ik, volgens
de factuur (via de mail gekregen), al lang betaald had moeten hebben.

Kreeg een reactie van Etienne (penningmeester) dat ze besloten hadden om
alle personen die niet vooruit betaalden maar een rondje te laten
betalen.... Iets in mij zegt dat je niet de enige bent die nog niet
betaald heeft ;-)

Wat betreft reisschema: ik ga de maandag ervoor al met de boot en blijf
na afloop ook nog een weekje in Ierland. Heb er direct maar even een
vakantietje van gemaakt. Overnachting heb ik ook maar geregeld in de
Lodge zelf. Zit de rest van de tijd waarschijnlijk al in een tentje. Dan
is zo'n weekend badend in een luxe bed ook wel lekker...

Tot ziens in Limerick!

Gr,
Henk