[OSM-talk-nl] kaart weetjes

Bas de Lange bas at softwarefreedomday.eu
Tue Jun 24 13:08:17 UTC 2008

Beste Talk'ers,

Hierbij een paar interessante dingen die ik tegenkwam i.v.m. kaarten:

Ik las over het bedrijf 3Tier welke het 'remapping the world'-initiative
heeft (niet 'open' afaik) http://www.remappingtheworld.com
"3TIER’s REmapping the World initiative will provide the critical
information that has been missing to make renewable energy a viable
choice: information regarding the availability and value of the
renewable resources. For the first time, communities in developing
countries that lack access to power will have the information to decide
how renewable energy can power their communities."

en zie: http://firstlook.3tiergroup.com/
Nederland komt rond 30 september aan de beurt.

--

En ik las over 'De Oude kaart van Nederland'
http://www.oudekaartnederland.nl/

Dit is de daadwerkelijke 'Oude Kaart van Nederland':
http://www.oudekaartnederland.nl/okn.html

--
Met vriendelijke groet,

Bas de Lange