[OSM-talk-nl] Bestaande apparaten hergebruiken

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Jun 25 12:35:28 UTC 2008

Zullen we voor de regio haaglanden eens de OV
kaart aanpakken ? Nu het stadgewest Haaglanden
in de persoon van Dhr Bartelds voor de aangeleverde
OV-routes de CC-BY-SA licensie heef geaccepteerd,
kunnen we de database proberen te implementeren.

Dat kan automatisch hoop ik, maar in elk geval
moeten we de verschillende routes
als GPX data in JOSM met de hand  aan relaties koppelen
cq de automatische data controleren.

Wie geeft aan hoe we dat gaan aanpakken...

Ik ben zelf wel bereid een hoop handwerk te doen, maar
kan nog niets met de aangeleverde database.

Gert Gremmen