[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 2 10:42:32 GMT 2008

Ik begrijp het al:
Ik had slordig gelezen:

type = route
network = bicycle
network = rcn
name= Midden-Delfland
note = xx -yy

________________________________

Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org namens Gert Gremmen
Verzonden: zo 2-3-2008 11:35
Aan: OpenStreetMap NL discussion list; OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Ja we kunnen best de afkorting
voluit spellen natuurlijk.
Ik ben nog van de generatie waar
Unix draaide in 512 kByte... op een 8 bit processor
dus ben een beetje zuinig met geheugen aaach

Ok voorlopig, dus voor de routes tussen de knooppunten:

type = route
network = bicycle
network = rcn
name= Midden-Delfland-xx-yy

Wat bedoe je Joris met :

is het wel slim om meerdere velden in 1 te combineren?

Alternatief dan ??

Tikfout had je goed gezien !

Gert