[OSM-talk-nl] gevraagd: mapserver map file voor postgis osm2pgsql db?

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Mon Mar 3 20:59:51 UTC 2008

Nee, dit komt zo uit postgis (ik kan het niet live zetten, omdat de
postgis database machine van me dan op de knieen gaat....). Maar tiles
ervan genereren is natuurlijk wel mogelijk.

De data is ingelezen met hulp van Martijn O en zijn readme:
http://tile.openstreetmap.nl/README.txt
je hebt dan 4 tabellen in postgis zitten:
planet_osm_line (alle wegen)
planet_osm_polygon (vlakken en achtergrondjes)
planet_osm_roads (hoofdwegen)
planet_osm_point (labels etc)

mapfile is nu nog een rommel, ik stuur 'm je later (help me gerust
herinneren).

Groet Richard