[OSM-talk-nl] mini mapping party a.s. zaterdag

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Mar 5 20:46:56 GMT 2008

Is er al een locatie? Desnoods pakken we een willekeurig cafe.
Ik zie dat er momenteel maar liefst 2 mensen op de lijst staan, dus meld je
nog even aan als je zin hebt:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Amsterdam#MicroMappingMiddag_-_Horeca

Ik heb al wat ervaring met het in kaart brengen van hotels, ik heb dat
rond de Nieuwezijds Voorburgwal al eens gedaan:

http://informationfreeway.org/?lat=52.37693501633069&lon=4.894645984351854&zoom=17&layers=B000F000F

De rendering is nog al druk maar dat zou ons natuurlijk niet tegen
moeten houden. Ik heb wel ook alle restaurants gefotografeerd maar
die heb ik er vooralsnog niet ingezet.
De nauwkeurigheid van m'n GPS viel nog al tegen en ik kon soms dus
niet meer herleiden of het nou links of rechts van het steegje zat. Dat
is dus handig informatie om op te schrijven (of te fotograferen).

Ter voorbereiding ben ik vandaag even bezig geweest wat dingen
in het Centrum recht te zetten. Na het renderen zal dat er waarschijnlijk
een stuk beter uit zien. Zelfs de nieuwe kwaliteitstaxi standplaats staat
straks op de kaart :)
Morgen probeer ik nog het stuk tussen de Dam en de Dirk van
Hasseltsteeg te fixen.

Groet,
Floris