[OSM-talk-nl] mini mapping party a.s. zaterdag

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Mar 6 09:18:35 UTC 2008

Nee nog niet, maar met zo weinig mensen kunnen we wel het NJ-
borrelcafe nemen, daar was ook wireless internet.
Hoe heet het ook alweer, ehm, begin Warmoesstraat, wie helpt me?
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 5 mrt 2008, om 21:46 heeft Floris Looijesteijn het volgende
geschreven: