[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Fri Mar 7 14:14:34 UTC 2008

Christ van Willegen wrote:
> Hoi,

> Ik zal het eens navragen...
>
> Ik heb een fiets-actieve oom in Leidschendam met een GPS, maar hij
> heeft nog nooit iets met de tracks gedaan... Hij fietst wel regelmatig
> rondjes van 40 km ofzo. Zal hem vragen of hij hier zin in heeft.
>
> Is alleen de tracklog genoeg voor ons? Kunnen 'wij' de nabewerking
> doen als hij aangeeft dat hij een bepaalde knooppuntenroute heeft
> gereden>

Het is makkelijkste als hij op elk knooppunt ff een mark plaatst. Als
hij alleen de punten aangeeft waar hij langs gaat, zonder een mark te
plaatsen, hebben we alleen de kaart voor de locatie van de knooppunten.
Of hij moet van elk knooppunt gaan aangeven of die wel of niet op de
goede plek staat, wat me onhandig en meer werk lijkt.