[OSM-talk-nl] Amarillo triptracker ervaringen

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Tue Mar 11 09:00:45 UTC 2008

hmmm lekker vaag.
heb ook een triptracker had hem een tijd in een la liggen, maar nu weer
in gebruik, geen problemen gehad. Mijn ervaring is wel dat als je een
'koude start' hebt. Je beter niet kan gaan bewegen voordat ie genoeg
satellieten gevonden heeft, anders kan het lang duren voordat ie er
genoeg heeft en dus gaat tracken. Zeker met een bewolkte lucht of regen.
Koude start heb je als je uhm niet lang gebruikt hebt of je een stuk
gereden hebt zonder hem aan te hebben gehad (zeg maar als de
satellietenhemel er anders uitziet). Weet niet of dit ook bij jou de
verklaring is...

Groets

Jaap-Andre