[OSM-talk-nl] celldb.org live

Freek freek_osm at vanwal.nl
Wed Mar 12 15:26:46 GMT 2008

On Wednesday 12 March 2008, Martijn Pannevis wrote:

> Ik zal dat nog ergens opschrijven, maar van m'n API page:
>
>     * mcc=Mobile Country Code of the network. 3 digit INT. See
>       Mobile_country_code
>       <http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_country_code> for a list.
>     * mnc=Mobile Network Code of the network. See Mobile_network_code
>       <http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_network_code> for a list.
>     * lac=Location Area Code of the cell.
>     * celllid= number of the cell

Goed, ok, dat had ik ook gezien, maar hoe kom ik aan die informatie als ik
langs zo'n paal fiets? Ik neem aan dat ik de "mcc" nog wel kan gokken, maar
de rest? Ik kan me voorstellen dat je dat met speciale telefoons wel kan
uitlezen, maar ik heb gewoon een telefoon om mee te bellen, heb je daar wat
aan?

--
Freek