[OSM-talk-nl] Garmin kaarten met contour data (hoogtelijnen)?

Lambertus osm at na1400.info
Fri Mar 14 09:19:19 GMT 2008

Ja, ik ga graag een weekje crossen in de Ardennen en de
hoogteverschillen daar zijn een stuk groter dan hier. Na ondermeer 5x
200m klimmen (over 1.6km als ik me niet vergis) en dalen in het bos over
een afstand van 35km zijn de beentjes toch redelijk pap.

Maar als je hier op de Veluwe bekend bent en de meest gunstige route (of
is het ongunstig) kom je ook redelijk wat hoogte tegen. I.p.v. 5x 200m
klimmen doe je dan 10x 50m. Dat in combinatie met een hogere snelheid
kan ook aardig voldoening geven. Je moet toch wat....

Mijn kaart productie tools beginnen enige flexibiliteit te vertonen
waardoor ik Belgie ook mee zou kunnen gaan nemen op korte termijn. Is
dat interessant, of zijn daar al mensen actief?