[OSM-talk-nl] potlatch satellietfoto's

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Mar 14 09:41:51 UTC 2008

Ja, dat zou mooi zijn. Ik denk dat ze hun roadmap niet zomaar aan OSM
zullen aanpassen, maar wie niet waagt, die niet wint ;)
Ik denk dat SteveC wel contacten heeft bij Yahoo.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 14 mrt 2008, om 10:22 heeft Lambertus het volgende geschreven: