[OSM-talk-nl] [OSM-talk] potlatch satellietfoto's

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Mar 14 12:24:16 UTC 2008

Ok, raar eigenlijk, omdat het nog een proposed feature is afaik. In
Potlatch en in JOSM is er ook nog geen shortcut voor. Ik doe momenteel
eigenlijk steeds building=yes en area=yes voor de zekerheid,
waarschijnlijk is dat voor de langere termijn geen goede oplossing.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 14 mrt 2008, om 12:04 heeft Rob het volgende geschreven: