[OSM-talk-nl] Foutje op tile.openstreetmap.nl/

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Sat Mar 15 16:37:32 GMT 2008

On Sat, 2008-03-15 at 14:05 +0100, Martijn van Oosterhout wrote:

> Ik weet het niet. Op de 13de zijn spontaan een aantal DOCTYPEs
> veranderd en weer terug gezet, behalve voor de coastline checker die
> het dus twee dagen niet doet. Enig idee hier?

Ik ga me even in een hoekje zitten schamen, ik had wat files gekopieerd
van de server, gewoon om eens met die doctypes te klooien enzo, en om de
site gevalideerd te laten worden maar blijkbaar ben ik met mijn verwarde
hoofd op de server bezig gegaan ipv op mijn testbak.

100 maal excuses, het zal niet opnieuw gebeuren!

Sander