[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Sun Mar 16 13:16:49 UTC 2008

Ik schreef:
>  Ik heb het nagevraagd, even afwachten wat hij zegt.

Nou, ik heb het dus nagevraagd...

Zijn eerste mailtje zal ik niet letterlijk quoten, maar het had iets
te maken met op een tropisch eiland zitten met een biertje in zijn
hand.

In zijn 2e mailtje zei hij dat hij alles had uitgeprint en er weer
naar zou kijken als het boven de 20 graden was. Ik neem aan Celcius,
anders heeft hij nog heel wat te doen ;-)

Edoch, jammer maar helaas, voorlopig van hem geen fiets-tracks...

Dan moet ik mijn rondje Brabant van vorige week maar eens snel in JOSM
zetten. Wat knooppuntjes gefietst, 'slechts' 60km gefietst :-)

Is er overigens een mogelijkheid om de knooppunten in JOSM makkelijk
te zien? Voor zover me is opgevallen worden die niet echt duidelijk
apart gerenderd, of vergis ik me daarin?

Groeten!

Christ
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0