[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 16 14:04:03 GMT 2008

Ik heb de wiki bijgewerkt:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Nederlandse_Fietsrou
tes

Voor Midden-Delfland zitten we ongeveer op de
helft (optimistisch).
Een ieder die nog wil bijdragen aan het in kaart brengen van
het Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland, kan op de
Wiki een van de nog niet gefietste
routes uitzoeken. Zet er even je naam bij (vooraf) om te voorkomen
dat we dubbel werk doen. De meeste routes zijn rondjes
met een begin-eindpunt.
Andere routes zijn ook welkom natuurlijk.
Daarnaast blijven er flink wat losse eindjes over.
Deze moeten we routen met auto-assistentie (2 man), denk ik, omdat ze
nogal
verspreid liggen.

Vrijwilligers voor begin april ???

Gert Gremmen