[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Rob rob at coolbegin.com
Sun Mar 16 19:06:03 GMT 2008

dit was pas een eerste opzetje ;) zoveel kleur vrijheid hebben we
helaas niet, ik snap waarom andy alles grijs heeft gemaakt. verder
moet de breedte van de route highlights nog adaptief worden van
zoomlevel..

Gert of iemand anders, heb je een gebied voor me waar de route met
relaties zijn aangebracht ? mijn  import versie zou ze nu moeten
renderen