[OSM-talk-nl] NS spoorstations in Belgie !!

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 16 20:30:40 GMT 2008

Polyglot schreef:

>In België rond Leuven en Antwerpen zijn alle fietsroutes met relaties
>aangeduid door Eimai, Ivom en mezelf. Wat wel grappig is, is dat de
>stations met een symbool van de NS worden weergegeven...

In eerste instantie dacht ik:

Waarom worden de fietsknooppunten met een station weergegeven ?
Toen dacht ik: hij bedoeld SPOORSTATIONS !!! NS ?, wat is daar dan mis mee?
En toen dacht ik : BELGIE !!! Dat is (nog) geen Nederland .

Het is misschien niet zo'n slim idee geweest om de stations te brandmerken
met de operator. Waarom eigenlijk niet het logo van Prorail ?
Of zijn die geen eigenaar van de stations...

Dat moet dus anders, en "Belgie compatible"  worden opgelost !
Wie tekent er een icoontje met een locomotief (svp zonder stoom) !

Gert