[OSM-talk-nl] Garmin kaarten met contour data (hoogtelijnen)?

Lambertus osm at na1400.info
Tue Mar 18 18:29:33 GMT 2008

Is er misschien iemand die interesse heeft om een typ file te definieren voor een fietskaart? Ik zit helemaal niet in die materie en heb er ook geen tijd voor momenteel. Het zou prachtig zijn als we straks al onze knooppunten netwerken, LF routes en fietspaden duidelijk zichtbaar op de Garmin kunnen presenteren, mede door een goede typ file voor de presentatie. Een dergelijke mijlpaal is zeker de moeite waard en iets waar we een mooi persbericht de deur uit voor kunnen doen om OSM weer eens goed in de kijker te zetten.