[OSM-talk-nl] Kaart generator

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Fri Mar 21 00:13:09 GMT 2008

Heren,

Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels de file van Skywave te pakken.

enneh.. toch nog meer mapgeneratoren dan ik gedacht had. Ik ga eens
kijken of ik met een van jullie suggesties de fryske-kaart en de
carnavalskaart kan maken...

Ik zal tzt wel even laten zien wat voor leuks hiervan gemaakt is....

Gr,
Henk H.