[OSM-talk-nl] Maximumsnelheid.info

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Fri Mar 21 15:15:51 GMT 2008

On Fri, Mar 21, 2008 at 04:07:03PM +0100, Oliver Heesakkers wrote:

> Als ik op de kaart Eindhoven Zuid-West bekijk, dan is de wegeninformatie te
> oud en kloppen de snelheden ook niet. Hele stukken wordt 30 aangegeven, waar
> het nog steeds 50 is.
>
> Het zou wel kunnen dat dit de planning is, maar voorlopig is het gewoon foute
> informatie.

dit zie je ook bij de download van de testbestanden:

Testbestand Zuidwest-Eindhoven (oud NWB, 95 kB)
Testbestand Almere (oud NWB, 420 kB)
Testbestand Regio Driebergen (nieuw NWB, 224 kB)
Testbestand Regio Rotterdam (nieuw NWB, 4.1 MB)

ik neem dus aan dat Driebergen en Rotterdam wel recent zijn.

ik heb die van Rotterdam al in een postgis table gezet, eens zien wat ik er
zelf mee ga doen.

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>