[OSM-talk-nl] JOSM validation errors

René Affourtit raffourtit at gmail.com
Sat Mar 22 14:16:28 GMT 2008

> De grens van zuid-holland is dus per ongeluk verwijderd door iemand voor
> de
> introductie van API0.5, dus was er geen history meer van de grens. De
> segments zijn daarvan nog een erfenis, dus die kunnen weg. Daarom heb ik
> die
> grens geher?mporteerd. Is van de dubbele nodes, eentje een untagged
> unconnected node? Die grens is trouwens weer kapot :(.
> PS. Kijk uit met de automatische reparatie van de duplicated nodes door
> JOSM, krijg je snel 412 errors van.
>
> Skywave

Goed, ik zal zometeen eens kijken of het nog  steeds zo is en dan die
proberen de nodes samen te voegen. Voor zover ik kan zien zijn het allemaal
nodes die in een way liggen, een met een 'created by=JOSM' en een met
'source=AND'.

Als er een unnamed/unconnected node op mijn naam staat, dat klopt wel. Ik
heb een school aangegeven, maar ik weet de naam (nog) niet.

Wat betreft het voorstel om grenzen met relaties aan te geven, dat klinkt
voor mij heel logisch.