[OSM-talk-nl] OV layer op de NL server

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sat Mar 22 16:16:37 UTC 2008

Ik heb een eerste buslijn relatie getagged in
JOSM  (lijn 80 in  delft):

type=route
route=bus
network= lpt     (local public transport)
name= bus 80
ref=80
role=forward

Zodra Rob het import script (van de fietskaart)
Werkend heeft, kunnen we beginnen met de
een eerste OV-kaart voor delft; en daarna heel NL !!!!

Gert Gremmen