[OSM-talk-nl] Relations op NL tileserver

Rob rob at coolbegin.com
Sat Mar 22 20:07:06 GMT 2008

ah, eens kijken, dat is die code voor de fiets en wandel route
relaties van Eimai
bij mijn osm2pgsql met die code werkte het niet echt, ik zie geen
enkele nederlandse fiets route terug ook niet in jouw test tabellen,
misschien hebben anderen nog ideeen?

osm=> select name,rcn,lcn,ncn,rcn_ref,lcn_ref,ncn_ref from test_line
where rcn!='' or lcn!='' or ncn!=''
osm-> \g
          name          | rcn | lcn | ncn | rcn_ref | lcn_ref | ncn_ref
------------------------+-----+-----+-----+---------+---------+---------
                        | yes |     |     |         |         |
 KriegerstraÃe          | yes |     |     |         |         |
 KarlstraÃe             | yes |     |     |         |         |
 KarlstraÃe             | yes |     |     |         |         |
(283 rows)

osm=> select name,rcn,lcn,ncn,rcn_ref,lcn_ref,ncn_ref from test_roads
where rcn!='' or lcn!='' or ncn
!=''
osm-> \g
        name         | rcn | lcn | ncn | rcn_ref | lcn_ref | ncn_ref
---------------------+-----+-----+-----+---------+---------+---------
 Baumschulenweg      | yes |     |     |         |         |
 HauptstraÃe         | yes |     |     |         |         |
 Fontainengraben     | yes |     |     |         |         |
 Fontainengraben     | yes |     |     |         |         |
 Fontainengraben     | yes |     |     |         |         |
 Villemombler StraÃe | yes |     |     |         |         |
 Julius-Leber-StraÃe | yes |     |     |         |         |
 Villemombler StraÃe | yes |     |     |         |         |
 Julius-Leber-StraÃe | yes |     |     |         |         |
 Julius-Leber-StraÃe | yes |     |     |         |         |
 ProvinzialstraÃe    | yes |     |     |         |         |
 WesselstraÃe        | yes |     |     |         |         |
 Martinsplatz        | yes |     |     |         |         |
 Am Hof              | yes |     |     |         |         |
(14 rows)

Op 22-03-08 heeft Martijn van Oosterhout<kleptog at gmail.com> het
volgende geschreven: