[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk

Rob rob at coolbegin.com
Mon Mar 24 14:05:46 UTC 2008

hehe, 125x125 grapjas ;)
mijn bron bestand is een photoshop psd en de grote is 16x16 dus echt
pixel werk dus
de psd kun je zo krijgen als je er wat mee kunt. voor de output doe ik
normaal png met transparantie.  de icons die gebruikt worden staan
trouwens hier http://tile.openstreetmap.nl/~panman/styledit/images.php

Op 24-03-08 heeft Milo van der Linden<mlinden at zeelandnet.nl> het
volgende geschreven: