[OSM-talk-nl] Fietskaart

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Tue Mar 25 11:32:13 GMT 2008

On Tue, 25 Mar 2008, Lambertus wrote:

> Wellicht staat dit al op de planning, maar zou het mogelijk zijn om met
> een label de afstand tussen de knooppunten van de fietskaart (in km)
> weer te geven? Of is dat moeilijk vanwege projectie problemen?
>
> PS. In de Leeuwarder Courant (regio katern) staat overigens een
> behoorlijk groot artikel over hoe de Fietsersbond met behulp van 92.000
> Euro subsidie een GPS en internet route planner aan het realiseren is
> voor de provincie Friesland.
>
> Als de Fietsersbond dergelijke subsidies weet te regelen bij elke
> provincie hebben we het al snel over meer dan een miljoen euro subsidie
> [...]

Ik heb persoonlijk niets met fietskaarten enzo... als ik fiets fiets ik
toch weer naar huis. Maar goed, maak een plan zodat je een concurent wordt
van de fietsersbond.

Bedenk wel even dat OSM-NL nogsteeds *niets* is... dus het wordt tijd dat
we of een vereniging of wel een stichting worden. De eerste zou mijn
persoonlijke voorkeur hebben, maar de laatste zal wel de voorkeur hebben
van de op machtbeluste mede osm'er ;)

Stefan