[OSM-talk-nl] Fietskaart !

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Mar 25 15:35:34 GMT 2008

Die applicatie zou ik gaan maken voor mijn vorige werkgever (is
uiteindelijk afgeketst). Ik ken daardoor de initiatiefnemer(s), zal ze
eens benaderen over de achterliggende routedata / knooppunten, nuttig?
Verder vind ik (en vond ik toen al) de applicatie een leuk idee maar
de uitvoering matig. Het is niet intuïtief genoeg en de kaart van het
eindresultaat van je werk is niet echt geschikt om als routekaartje te
gebruiken.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 25 mrt 2008, om 16:09 heeft Gert Gremmen het volgende geschreven: