[OSM-talk-nl] Fietskaart

Rob rob at coolbegin.com
Tue Mar 25 22:39:56 GMT 2008

Op 25-03-08 heeft Lambertus<osm at na1400.info> het volgende geschreven:
> Wellicht staat dit al op de planning, maar zou het mogelijk zijn om met
>  een label de afstand tussen de knooppunten van de fietskaart (in km)
>  weer te geven? Of is dat moeilijk vanwege projectie problemen?

hehe, heb je ook de echte knooppunten kaart bestudeerd?
heb er ook al eens over nagedacht, alleen zie ik zelf nog geen simpele
manier om dit te realiseren.. de afstand tussen 2 knooppunten zou dan
uit de route relatie moeten volgen, maar deze info hang je niet
makkelijk aan een "weg/line" in de database.

misschien hebben anderen nog tips

kennen jullie trouwens deze belgische site al:
http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx