[OSM-talk-nl] Fietskaart

Rob rob at coolbegin.com
Wed Mar 26 10:57:25 GMT 2008

Hoi Gert

zie http://tile.openstreetmap.nl/~panman/styledit/images.php voor de
gebruikte icons, vooral de blauwe dan, die heb ik zelf toegevoegd en
de naam zegt genoeg denk ik.

- winkels, bedoel je shop=bicyle ? die komt erop als blauw bord met
fiets (cm_bicyclerental.png naam is nie goed gekozen.. i know)

- reparatie, is geen tag voor op het moment. zou dan shop=bicyle en
repair=yes ofzoiets moeten worden of amenity=bicycle_repair? logo zou
zoiets als cm_bicyclerepair.png moeten worden maar dan iets groter
zodat steeksleutel beter zichtbaar is.

- verhuur,  amenity=bicycle_rental. logo is een fiets met een
sleuteltje erboven (cm_bicyclerental2.png) kan trouwens ook iets
groter

- camping,  tourism=camp_site en het logo is blauw tentje
(cm_campsite.png) helaas is rendering nog niet helemaal oke, icon komt
onder de wegen te liggen.

- picknick plek,  tourism=picnic_site, nog geen icon voor, zal zo'n
picknick bank in blauw worden

verder hebben we nog:
- information,  tourism=information, logo cm_info.png
- ruins,  historic=ruins, logo cm_ruin.png
- museum,  tourism=museum, logo cm_museum.png
- kasteel,  historic=castle, logo cm_castle.png
- monument,  historic=monument, logo cm_monument.png

- kapel, nog geen tag voor, logo cm_chappel.png
- klooster, nog geen tag voor, logo cm_monastery.png

corrigeer er maar oplos ;)

Op 26-03-08 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het
volgende geschreven: