[OSM-talk-nl] Fietskaart industrial of commercial

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Mar 26 14:25:57 GMT 2008

Op tenminste een plaats in het westland is een stadscentrum (naaldwijk)
als industrial ge-tagged
(landuse = industrial)

Moet dat niet landuse = commercial zijn ??

Aansluitend wil ik voorstellen om
Commercial gebieden met lichtrood(rose) te taggen en
Industrial met een lelijk grijs (blijf uit de buurt !)

Gert