[OSM-talk-nl] PostgreSQL op tile.openstreetmap.nl

Lambertus osm at na1400.info
Wed Mar 26 21:54:36 GMT 2008

Als ik het goed heb wordt de PostgreSQL database op tile.openstreetmap.nl
dagelijks bijgewerkt. Aangezien ik een account heb op deze machine zou ik
graag wat testjes met een dergelijke database (select queries only) doen om
te kijken of een dergelijke setup handig is voor het maken van Garmin
kaarten. Welke credentials moet ik de command line tool psql meegeven om aan
te kunnen melden op de database met up-to-date OSM data?

Er is trouwens een mooie mijlpaal bereikt: er zijn deze maand reeds meer dan
1000 kopietjes van de Nederlandse Garmin kaarten van de tileserver
gedownload.