[OSM-talk-nl] Fietskaart industrial of commercial

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Thu Mar 27 10:22:06 GMT 2008

Rob wrote:
> het gaat over de fietskaart die nog ontwikkeling is
> ik zie niet graag dat er nu al sprake is van een vote/approval systeem
> wel sta ik geheel open over hoe we die het beste kunnen rendereren

Sorry, ik bedoelde het meer over algemene afspraken mbt tagging-stijlen.
Ik wilde ook niet hier een discussie over dit specifieke puntje of
vote/approval in het algemeen opzetten. Meer dat ik mezelf ook nog wel
eens afvraag wat nu de 'algemeen geaccepteerde' manier is van
bijvoorbeeld een object taggen. Dit leek me een leuk voorbeeldje daarvan...
Groet
Richard