[OSM-talk-nl] PostgreSQL op tile.openstreetmap.nl

Rob rob at coolbegin.com
Thu Mar 27 11:49:36 GMT 2008

ik stel voor om een "nl tile server" pagina te maken op de osm wiki
kunnen we wat technische info combineren..  zoals server specs,
software die draait.. applicaties met hun url..  stats ?

ik neem aan dat meeste dingen niet vertrouwelijk zijn..

Op 27-03-08 heeft Martijn van Oosterhout<kleptog at gmail.com> het
volgende geschreven: