[OSM-talk-nl] Plaatje

René Affourtit raffourtit at gmail.com
Sun May 4 18:41:48 BST 2008

Zoals al door anderen gezegd, een mooi plaatje. Je kan duidelijk zien waar
de mappers zitten.

Date: Sun, 4 May 2008 10:55:22 +0200
> From: Freek

> Ja, wilde hem elke week draaien en misschien na een half jaar of zo een
> filmpje maken. (Heeft er trouwens nog iemand oude NL-extracts van meer dan
> een week geleden?)

Drie stuks:
- planet-nl-latest.osm.gz (92 MB), van 26 feb 08
- netherlands.osm.bz2 (251 MB), van 08 mrt 08
- netherlands.osm.bz2 (253 MB), van 12 apr 08

Heb geen eigen webstek waar ik ze  neer kan zetten, dus als je interesse
hebt moet we wat zien te verzinnen hoe we die files over krijgen. .

Rene