[OSM-talk-nl] Fietskaart : heen en weer, weer en heen

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Wed May 7 10:27:11 BST 2008

On Wed, 7 May 2008, Rob wrote:

> Gert, de fietskaart heeft het tot "image of the week" op de wiki
> frontpage gehaald
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Main_Page
>
> Iedereen bedankt voor de geleverde inspanning en het mooie resultaat ;)

Voor Ante/Henk:

Ik denk dat als OSM-NL dit kan laten zien, we die tweede subsidie wellicht
gewoon zelf moeten aanvragen. Er zal dan wel iets van distributie proces
moeten komen dan wel een spinoff gemaakt moeten worden, maar dat lijkt mij
best haalbaar.

Voor andere die niet weten waar het over gaat:

Er zit nog een subsidie ronde voor fietskaarten aan te komen.

Stefan