[OSM-talk-nl] Fietskaart : heen en weer, weer en heen

Ante Wessels ante at ffii.org
Wed May 7 11:16:37 UTC 2008

On Wednesday 07 May 2008, Stefan de Konink wrote:

> Voor Ante/Henk:
>
> Ik denk dat als OSM-NL dit kan laten zien, we die tweede subsidie wellicht
> gewoon zelf moeten aanvragen.

Dat ging over een Europese subsidie. Dat gaat om hele hoge bedragen, en dito
eisen. Ik ken een paar jongens die een miljoen uit Brussel hebben
weggesleept, zijn ze maanden mee bezig geweest, boekwerk geschreven, paar
keer in Brussels geweest voor feedback, universiteiten in meerdere Europese
landen als partners, etc. Verkijk je niet op wat je daar voor rond moet
krijgen.

Vorige week heb ik een verzoek aan Vrijschrift in ontvangst genomen om partner
in zo'n project te worden. Maar alleen al het NL deel was het een hele klus,
onze expertise te boven gaand. Universitaire onderzoeksinstituten zijn
bedreven in het aanvragen van dergelijke subsidies.

De OSM foundation zou het kunnen proberen, als ze stevige partners in meerdere
Europese landen heeft.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante