[OSM-talk-nl] Fietskaart : heen en weer, weer en heen

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed May 7 19:39:50 UTC 2008

Ik heb mijn bedrijf al eens met zo'n project meegedraaid.
Daarbij ging het om 50K Het totale project zo'n 450K.

Ik heb wel voorbeelden van zo'n "projectboek".
Het voorstel draaiboek wordt na inleveren blind beoordeeld
door experts die punten geven. Dan haal je het ... of  niet.
Inleverdatum is uiterst strikt.

Ook individuen kunnen meestal meedingen, maar de
Projectleider moet een "instantie" / "bedrijf" zijn
met voldoende body, zowel organisatorisch als financieel.

Het belangrijkste
is dat er multinationaal  (meestal minimaal 3) verschillende
nationaliteiten meedoen.

Zo'n projectboek is thematisch van opzet, en de deelnemers
en budgetten worden daarin behoorlijk gedetailleerd
besproken. Ook moet aangegeven hoe het resultaat en  benchmarks
en deliverables zijn opgebouwd.
Tot slot moet van elk der delen aangegeven hoe het tegemoet komt aan
de bekende thema's uit de europese gedachten

Gert