[OSM-talk-nl] Missende fietsroute op de Nederlandse fietskaart.

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Thu May 8 20:00:26 BST 2008

Gewoon deleten en opnieuw invoeren, dat kan
Met een paar muiskliks. Misschien zit er
een tikfout in het label (backspace of zo).
Ik heb dat in MDland ook gehad. Aan de relatie  was
NIETS bijzonders aan te zien. Na
selecteren alle members, en vervolgens deleten van de relatie
Kan je de relatie opnieuw creeren en als
Je niets verkeerd gedaan heb zijn alle members
Nog geselecteerd. Een muisklik
later heb je ze toegevoegd en uploaden maar.

Gert