[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri May 9 12:33:29 BST 2008

Nee Rob, fotos kunnen best op 1024 bij 768 of zo, en
dan is zo'n plaatje veel kleiner (<200 K)
Elke 5 seconden is op de fiets wel genoeg, en
dan kom je op een 512 MB kaartje al op minimaal
2500 foto's. Dat is dan reeds 3.5 uur.
Dan heb ik het natuurlijk nog niet
over dat je meer tijd modig hebt om dat
allemaal te verwerken.
Ik denk dat veel cameras ook problemen
hebben met de batterijen en/of opslagsnelheid.
Wie ziet er kans om zo'n camera te hacken....

Gert