[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Fri May 9 13:47:40 BST 2008

On Fri, 9 May 2008, Rob wrote:

> haha jij wilt richting google streetview [1]

Best hoor :) Als iemand twee identieke camera's wil doneren, die te
synchroniseren zijn wil ik zelfs een 3D setup op de fiets maken met home
brew gyro stabilator ;)

> zou ook geen slechte mashup zijn.. alleen wie gaat de foto's hosten ;)

Ik heb nog wel een adresje :)

Als iemand dit serieus wat lijkt moeten we maar even gaan zitten. Voor en
achter camera moet op zich wel te realiseren zijn, zeker op een 'gewone'
fiets.

Stefan