[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Mon May 12 16:20:52 UTC 2008

De snelheid van de camera is niet zo hoog.
De meesten hale niet meer dan 1 a 1.5 sec.
Verder zij nerwaarschuwingen ivm oververhitten
Van de beeldsensor bij volcontinue bedrijf.

Ik heb nog geen compoort hack gezien, maar
Wel een heleboel refs naar remote contol via usb.

Ergens eind deze maand ???

Gert