[OSM-talk-nl] bruggen

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Tue May 13 22:33:19 BST 2008

Hallo Dieter,

Het opsplitsen van een way gaat in JOSM als volgt:
- selecteer de way en de node waar je de opsplitsing wilt maken.
- kies uit het menu "Tools" >> "Split way"

Je hebt nu de geselecteerde way opgedeeld in twee verschillende.

Uiteraard kun je ook meerdere nodes selecteren. In dat geval wordt de
way in meerdere delen opgesplitst.

Gr,
Henk H.