[OSM-talk-nl] bruggen

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed May 14 06:35:54 BST 2008

Met het keyboard gaat dat nog handiger:

Plaats een node:  A-U-A-U-A-U   3 nodes geplaatst, met de muis mikken
natuurlijk (alleen waar nodig natuurlijk)
Splitsen  : U - S - ctrl klik - klik   (2 nodes geselecteerd)  - P

A= selecteer draw mode
U= Unselect
S= Selectie mode
P= split road

Probeer zoveel mogelijk codes uit het hoofd te leren
Dat gaat veel sneller dan met de muis het menu af te lopen.

Gert